کوین مارک ترودو (به انگلیسی: Kevin Trudeau، ‎/truːˈdoʊ/‎; متولد ۶ فوریه ۱۹۶۳) کوین ترودو Kevin Trudeau ( نام اصلی او کوین مارک ترودو – Kevin Mark Trudeau ) کارآفرین ، تاجر ، نویسنده کتاب و بازیکن حرفه ای بیلیارد ، گلف و کونگ‌فو با بیش از ۶۰ شرکت ثبت شده در سراسر جهان با گردش مالی بیش از ۳ میلیارد دلار در سال و مالک ۳ شبکه ماهواره ای در انگلستان می باشد که یکی از آنها به نام شبکه گلف از کانال های رسمی انگستان و موسس شبکه جهانی اطلاعات GIN بوده است . او بدون کمک پدر و مادر ثروتمند و فقط با تلاش خودش و همچنین یادگیری رمز و راز های موفقیت رسیدن به درجه ۳۳ ماسونری و عضو مهم انجمن محفل جمجمه و استخوان توانست یک امپراطوری تجاری برای خود بنا کرده و به این ثروت کلان رسیده است. او با استفاده از برنامه‌های تبلیغات تلویزیونی اقدام به ترویج اطلاعات در زمینه سلامت، رژیم غذایی و مشاوره مالی کرد اما در نهایت اقدامات او منجر به شکایت شرکت های داروسازی و اعضای انجمن به عنوان تقلب و همچنین توهین به دادگاه برای ۱۰ سال محکوم به زندان شد.
 
 
محتویات
۱ اوایل زندگی
۲ ترک تحصیل و شروع تجارت کوین ترودو
۳ عضویت کوین ترودو در گروه مخفی برادر هود
۴ انتشارات
۵ خروج کوین ترودو از گروه مخفی برادر هود
۶ آرزوی تو دستور توست
۷ ایجاد شبکه جهانی اطلاعات GIN
۸ ماشین پولسازی
۹ ده سال زندانی
۱۰ علایق ورزشی کوین ترودو
۱۱ سه فرمول قانون جذب جادویی کوین ترودو
۱۲ منابع
اوایل زندگی
کوین ترودو در لین، ماساچوست، متولد شد و تحصیلات خود را در دبیرستان سن مری که یک دبیرستان خصوصی مخصوص کاتولیک ها در شهر لین است ادامه داد . او در سال ۱۹۸۱ از طرف مدرسه محل تحصیلش به عنوان یکی از آینده دارترین استعداد های مدرسه معرفی شد .[۱]
 
ترک تحصیل و شروع تجارت کوین ترودو
کوین ترودو تحصیلات خود را در دبیرستان سن مری که یک دبیرستان خصوصی مخصوص کاتولیک ها در شهر لین است ادامه داد . او در سال ۱۹۸۱ از طرف مدرسه محل تحصیلش به عنوان یکی از آینده دارترین استعداد های مدرسه معرفی شد .
 
پس از اتمام مقطع دبیرستان بود که متوجه شد ادامه تحصیل باعث کسب موفقیت و ثروتی که او در آرزوی آن آست نمی شود . به همین دلیل دست از ادامه تحصیل کشیده و با تعدادی از دوستانی که داشت مشغول به دست فروشی و پس از آن خرید و فروش خودرو و کسب درآمد از این طریق شد.[۲]
 
عضویت کوین ترودو در گروه مخفی برادر هود
همیشه در طول تاریخ قوم یا خانواده هایی بوده اند که از نظر سطح مالی ثروتمند به حساب می آمدند یا از نزدیکان پادشاهان گذشته و یا فرزندان آنها بوده اند و کاملا با طیف عام و فقیر جامعه از نظر طبقاتی فاصله داشته اند . در طول تاریخ باور بر این بوده که ثروت و قدرت به صورت ژنتیکی در DNA افراد گنجانده شده و معمولا در قدیم از اصطلاح خون برتر یا ژن برتر ( در انگلیسی خون آبی ) برای آن استفاده شده است .
 
به مرور زمان قوانین و روش هایی در خانواده ها و قوم های ثروتمند برای موفقیت و افزایش ثروت پایه گذاری شده است که در طول زمان از طریق کتاب یا نقل قول شفاهی و یا آموزش به نسل بعدی منتقل شده . اما این اطلاعات همیشه فقط در دسترس برای افراد خانواده یا بزرگان بوده و آنها هیچ گاه اجازه نمیدادند این اطلاعات توسط عام مردم کشف و درک شود.[۳]
 
انتشارات
کتاب ابر حافظه کوین ترودو
 
پس از مدتی آموزش هایی که از طریق گروه مخفی برادر هود به او داده می شد باعث شد تا قدرت فکر و حافظه خود را درک کند و این باعث شد تا در سال ۱۹۸۵ در موسسه حافظه آمریکا مشغول جمع آوری اطلاعات و ارائه دوره های آموزشی تقویت حافظه شود . در نهایت در سال ۱۹۸۷ دوره ای به نام مگا مموری را انتشار داد ( Mega Memory Kevin Trudeau ) .
 
کتاب ابر حافظه یا مگا مموری که شامل توضیحات و تمرین های روزانه برای تقویت حافظه می باشد کاملا علمی بوده و چندین مرحله این کتاب تکمیل و به چاپ مجدد رسید که نسخه فارسی آن نیز موجود است.بسیاری از افراد و اساتیدی که در سطح جهانی یا در ایران امروزه در زمینه تقویت حافظه فعالیت می کنند در حقیقت الگوبرداری از این روش کرده اند .
 
کتاب درمان های طبیعی
 
در سال ۲۰۰۴ کوین ترودو یک کتاب با عنوان ” درمان های طبیعی – آنها نمی خواهند شما بدانید ” ( Natural Cures “They” Don’t Want You to Know About ) تالیف کرد که در سال ۲۰۰۵ روانه بازار شد . این کتاب ۲۶ هفته به عنوان پر فروش ترین کتاب آمریکا بود و ۵ میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا تکثیر شد و به فروش رفت . در این کتاب کوین ترودو اسرار شرکت های داروسازی را فاش می کند .
 
او می گوید شرکت های داروسازی برای این که داروی بیشتری بفروشند و سود بیشتری ببرند میخواهد همیشه شما مریض بمانید و دارو خریداری کنید . در صورتی که بسیاری از بیماری ها با روش های ساده تری قابل درمان است .
 
انتقاداتی صورت گرفت که محتوای این کتاب صحیح نیست و چون ممکن بود او مجدد دچار مشکلات قانونی شود ، مجبور شد در ابتدای کتاب متنی را اضافه کند که ذکر میکند : استفاده از روش های درمانی ذکر شده در کتاب و پیگیری آن به عهده خود فرد است و او مسئولیتی در برابر آن ندارد .
 
در سال ۲۰۰۵ او شکایتی را علیه توافقنامه سال ۲۰۰۴ که با موضوع ممنوع کردن تبلیغات محصولاتش بود مطرح کرد و درخواست لغو آن را داد اما موفق نشد .
 
کتاب درمان کاهش وزن کوین ترودو
 
کوین ترودو از کودکی دچار افزایش وزن و چاقی بود و با مراجعه به چندین دکتر تغذیه و رعایت رژیم های مختلف موفق به کاهش وزن و تناسب اندام نشده بود . او همچنین کتاب های بسیاری در این زمینه مطالعه کرده بود اما بیشتر این اطلاعات نتیجه بخش نبودند .
 
در نهایت او با جمع آوری این اطلاعات و همچنین ترکیب آن با اصول و راز هایی که از انجمن مخفی برادر هود درباره قدرت ذهن یاد گرفته بود توانست چاقی خودش را درمان کرده و به وزن ایده آل و تناسب اندام دست یابد .
 
او تصمیم گرفت نتیجه تجربیات و اطلاعات خود را به صورت کامل در کتابی با عنوان  ” درمان کاهش وزن – آنها نمیخواهند شما بدانید  ” ( The Weight-Loss Cure “They” Don’t Want You to Know About ) در اختیار دیگران قرار دهد . نکته اینجاست که در این کتاب نیز اشاره هایی به مواد مضر غذایی که توسط دولت و شرکت های بزرگ صنعتی تغذیه تولید میشود شده بود .
 
کوین ترودو می گوید شرکت های تولید کننده مواد غذایی از سم ، کود و مواد شیمیایی برای پرورش سبزیجات و همچنین از هورمون های رشد برای پرورش حیوانات استفاده می کنند . همچنین او اعتقاد دارد شرکت های تولید کننده مواد غذایی سعی دارند با ترفند های مختلف شما را به مصرف محصولات غذایی خودشان معتاد کنند تا با خرید و مصرف بیشتر سود بیشتری عاید آنها شود .
 
پس از انتشار کتاب چندین بار شکایت از وی صورت گرفت ، به این دلیل که در کتاب کاهش وزن داروهای تخصصی را ذکر کرده بود که تجویز آن به صورت قانونی فقط باید توسط پزشکان انجام می شد . با توجه به این که او دارای تحصیلات و مدرک پزشکی نبود این کار او غیر قانونی تشخیص داده شد که این موضوع پیگیری و در آینده مشکلات زیادی را برای کوین ترودو به وجود آورد ! همزمان با کتاب درمان کاهش وزن ، کتاب “بدهی درمانی – آنها نمیخواهند شما بدانید ” ( Debt Cures “They” Don’t Want You to Know About ) را تالیف و انتشار داد .
 
خروج کوین ترودو از گروه مخفی برادر هود
کوین ترودو مایل بود تا راز های موفقیت و قانون جذب را برای عموم مردم به اشتراک بگذارد و این از نظر انجمن برادر هود غیر قابل قبول بود . ناچار او پس از حدود ۲۰ سال عضویت در گروه مخفی برادر هود در حالی که در بالاترین سطح اطلاعاتی بود در سال ۱۹۹۹ از عضویت این گروه مخفی خارج شد .
 
اعضای گروه مخفی برادر هود و حتی گروه های مخفی دیگر به هر شکل دنبال منصرف کردن او از این کار بودند و این شروعی شد تا از کارهای او جلوگیری کنند.
 
آرزوی تو دستور توست
کوین ترودو پس از شناخته شدن در دنیا به دلیل کتاب هایی که نوشته بود ، تصمیم گرفت پس از سالها پرده از راز گروه های مخفی برداشته و اطلاعات آنها را فاش کند ! او میدانست که اتفاقات بد و اتهامات این چند سال همه به خاطر نفوذ انجمن های مخفی در بدنه دولت آمریکا و قدرتمندان این کشور است .
 
بنابراین در سال ۲۰۰۹ اقدام به برگزاری سمیناری بزرگ در کوه های آلپ اروپا با عنوان ” آرزوی تو دستور توست ” ( Your Wish Is Your Command ) کرد . در این سمینار باشکوه کوین ترودو به صورت کامل در مورد قانون جذب و راز های نهان آن توضیح میدهد . همین جاست که او اعلام می کند طی سالها عضو انجمن برادر هود ” The Brotherhood ” بوده و حال می خواهد اطلاعات و راز های مهم را به صورت عمومی به اشتراک بگذارد .
 
هزینه شرکت در سمینار آرزوی تو دستور توست برای هر نفر ۱۰٫۰۰۰ دلار بود . این سمینار به صورت فایل صوتی ضبط شده و بعدا توسط او به فروش رسید تا دیگران نیز که در این سمینار حضور نداشتند بتوانند به این اطلاعات دست یابند . تقریبا تمامی افرادی که در این سمینار شرکت کرده بودند ذکر کرده اند که بسیار تاثیر گذار بوده و ارزش هزینه ای که بابت آن پرداخت کرده اند را داشته است و باعث تغییر در زندگی آنها شده است .
 
برگذاری این سمینار تنها شروع یک مسیر بزرگ بود تا کوین ترودو بتواند اطلاعات و تجربیات چندین ساله خود را در اختیار عموم مردم قرار دهد .
 
ایجاد شبکه جهانی اطلاعات GIN
همزمان با ارائه سمینار آرزوی تو دستور توست او اقدام به بنیان گذاری یک گروه خصوصی به نام ” شبکه جهانی اطلاعات ” ( Global Information Network )  کرد ، این گروه به صورت مختصر ” جی آی ان ” یا ” جین GIN ” نیز خوانده می شود .[۴]
 
اساس کار شبکه جهانی اطلاعات ایجاد دسترسی مردم عادی به اطلاعات سطح بالا در زمینه موفقیت ، تجارت ، کسب ثروت و … بود . بنیان گذاران جی آی ان ۳۰ نفر میلیاردر مشهور بودند ( ۲۹ نفر + کوین ترودو ) این افراد نیز همگی عضو گروه های مخفی آمریکا هستند .
 
در این دوره کوین ترودو از مبالغ حق عضویت اعضای این گروه درآمد بسیار زیادی کسب کرد اما این درآمد بیشتر صرف پیشبرد شبکه جهانی اطلاعات و برگذاری سمینار ها و تور های تفریحی با کشتی های کروز شد . ( شبکه جهانی اطلاعات فعال بوده و سمینار های مناسبی را در سراسر جهان برگذار می کند ) در همین سال کوین ترودو یک رادیو اینترنتی را نیز ایجاد کرد و از طریق آن تعدادی پادکست صوتی ضبط و برای اعضای شبکه جهانی اطلاعات و عموم مردم ارسال کرد . این پادکست های صوتی با زمانی حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه به صورت سریع و خلاصه اسرار کسب ثروت ، قانون جذب و تجارت موفق را برای شما فاش می کنند .
 
ماشین پولسازی
پس از سمینار آرزوی تو دستور توست ، کوین ترودو سمینار دیگری با نام ” چگونه ماشین پول سازی همیشگی بسازیم ” ( How to Create a Perpetual Money Making ) را برگزار کرد که توسط شبکه جهانی اطلاعات تکثیر و در اختیار اعضای این گروه قرار گرفت . در این سمینار کوین ترودو پس از ۱۷ سال مجدد تجربیات خود در زمینه بازاریابی ، تجارت و فروش محصول را در اختیار دیگران قرار می دهد .
 
اطلاعات بسیار ارزشمندی در این سمینار ارائه شده است سمینار ماشین پول سازی کوین ترودو مناسب برای کسانی است که در زمینه بازاریابی شبکه ای ، ارائه خدمات ، استارت آپ ، تجارت و موارد مشابه فعالیت می کنند یا می خواهند فعالیت خودشان را در این زمینه ها شروع کنند.
 
ده سال زندانی
در سال ۲۰۱۴ او مجدد به دلیل محتوای ارائه شده در کتاب درمان کاهش وزن ملزم به پرداخت ۳۷٫۶ میلیون دلار جریمه یا ۱۰ سال زندان شد .
 
دو جرم برای او در نظر گرفته شده ، اولین جرم این است که او بدون داشتن مدرک پزشکی در این کتاب دارو تجویز کرده است و جرم دوم ذکر می کند او علاوه بر این که بدون داشتن مدرک پزشکی دارو تجویز کرده است بلکه این کار را از روی عمد و با برنامه ریزی قبلی انجام داده است ! جرم دوم مستقیما از طرف فدرال برای او در نظر گرفته شده و به همین دلیل قابل بخشش نیست .
 
حقوق انتشار کتاب های او به یک سازمان داده شد تا با درامد حاصل از آن پول کسانی که کتاب کاهش وزن او را خریده و ناراضی بودند ، پس داده شود ! و این شرکت در سال ۲۰۱۵ مبلغی معادل ۸ میلیون دلار را بازپرداخت کرد . ( خیلی از افراد از نتیجه و محتوای کتاب راضی بودند اما به این دلیل که تبلیغات منفی شدیدی علیه آن در تلوزیون صورت گرفت ، کتاب خود را پس داده و هزینه آنرا دریافت کردند )
 
به نظر میرسد مقدار بالای جریمه و مدت زمان طولانی حبس پاپوشی بوده که برای او ایجاد شده تا جلوی انتشار بیشتر اطلاعاتی که او داشت را بگیرد . چون ۱۰ سال زندان برای نوشتن یک کتاب بسیار طولانیست ! آن هم کتابی که هیچ گزارش منفی از مردم برای رعایت یا استفاده از دارو های داخل آن داده نشده است .
 
در سال ۲۰۱۶ دادخواستی برای تغییر در حکم او به دادگاه ارسال شد که موافقتی با آن صورت نگرفت . تقریبا تمام افرادی که کتاب های او را مطالعه کرده اند یا در دوره های او شرکت کرده اند از نتیجه کاملا راضی هستند . اگر به فیسبوک ، یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی سر بزنید مردم همگی درخواست آزاد کردن او را داشته اند . در ابتدای ریاست جمهوری ترامپ نامه ای برای آزادی کوین ترودو به او ارسال شد . زیرا رئیس جمهور آمریکا این قدرت را دارد که هر نوع زندانی را آزاد کند . اما به نظر میرسد نتیجه ای حاصل نشده است
 
علایق ورزشی کوین ترودو
کوین ترودو علاقه شدیدی به دو ورزش بیلیارد و گلف داشت . این علاقه باعث شده بود تا او تمرینات زیادی را در این زمینه انجام داده باشد و همچنین با مدال آوران این رشته های ورزشی رابطه دوستی داشت . با توجه به این علاقه و همچنین تجربه در زمینه کار در تلوزیون او شبکه تلویزیونی گلف را در انگلستان راه اندازی کرد .
 
همچنین او یک مسابقه تلوزیونی خصوصی را نیز برای ورزش بیلیارد ایجاد کرد . کوین ترودو در دوران جوانی خود چندین سال نیز به تمرین کنگ فو پرداخته است . او برای آموزش کنگ فو دارای مربی شخصی بوده و طی چند سال توانسته بود تکنیک های مبارزه کنگ فو را به خوبی آموزش ببینید . البته کوین ترودو در آموزش کنگ فو بیشتر به دنبال یادگیری اصول آرامش ، مدیتیشن و استفاده از نیروی چی در بدن بوده است .
 
سه فرمول قانون جذب جادویی کوین ترودو
۱- اول از همه، شما باید به طور خاص بدانید که چه می خواهید. شما باید در مورد آنچه می خواهید شفاف باشید. به طور کلی، میل شما باید تا حد ممکن بسیار خاص باشد. رویا / خواسته / هدف / هدف اصلی خود را تعریف کنید.
 
۲- سپس، شما باید در ذهن خود تصور کنید، آنچه را که می خواهید به دست بیاورید تصور کنید. خواسته خود را همان طور که هست واضح ببینید. در تصورات خود ، زندگی خود را با آنچه که می خواهید به دست آورید و زندگی کنید تصور کنید. دقیقا مثل یک فیلم واضح ببینید که حداقل بین یک الی سه دقیقه اجرا شود ، حتی مدت زمان بیشتر بهتر است. سعی کنید همه حواس را در فیلم و تصور خود بگنجانید (بینایی، شنوایی، بویایی، چشایی، بساوایی، سلیقه و غیره).
 
۳- در این مرحله به اولین راز مخفی قانون جذب شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو میپردازیم، همانطور که فیلم خواسته تان را در تصورات خود می بینید، اکنون احساسات و تفکرات خود را بطور واقعی احساس کنید، بطوریکه خواسته شما در واقعیت اتفاق افتاده زیرا احساسات مهم هستند.[۵]
 


امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 409
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 10 دی 1399 | 19:08 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

 قانون جذب ازدواج,برای جذب عشق,  قانون جذب ازدواج,برای جذب عشق,  قانون جذب ازدواج,برای جذب عشق, قانون جذب ازدواج,برای جذب عشق, قانون جذب ازدواج,برای جذب عشق,  قانون جذب ازدواج,برای جذب عشق,قانون جذب ازدواج,برای جذب عشق,

 برای جذب عشق با قانون جذب ازدواج
آشکار سازی عشق در ۵ گام قدرتمند
نویسنده : باربا گلبرسن ترجمه : نادر گنجی
( در جملات معینی از این مقاله و از جمله عنوان آن کلمه عشق به معنی همسر ، معشوق و معشوقه به کار برده شده است که منظور از نوع آن به خواننده واگذار می شود . )
مردم زیادی که شریک زندگی ندارند اغلب احساس افسردگی ، تنهایی و حتی ناامیدی دارند . اینها نمی خواهند در این مسیر باشند . هریک از شما می تواند عشق واقعی را با کاربرد شیوه روحی قوی پیدا کند .
اگر شما تکنولوژی پیشرفته روز را در صحنه عشقی به کار برده اید و کار نکرده است . دلسرد نشوید . عشق شما همین الان در جستجوی شماست . این مقاله ۵ راز را برای آشکار سازی عشق شما فاش می کند . اولین گام اصلی باز کردن قلب و روحتان برای کاربرد این اصول روحی است و پذیرش این که شما در این لحظه دوست داشتنی و لایق محبت هستید .

گام اول برای جذب عشق
گام اول در مسیر عشق واقعی استفاده از جملات تاکیدی است . شما ممکن است بگویید « من قبلاً این را می دانستم . راز این چیست ؟ » راز این است که تاکید چرا و چگونه کار می کند . وقتی شما یک فکر دارید یا صحبت می کنید ، کلمات شما و افکار شما به کائنات منتقل می شود و انرژی مشابه را جمع می کند . آنها جذب انرژی را ادامه می دهند و سپس با انرژی چندبرابر به سوی شما برمی گردند . نتیجه ؟ نه تنها شرایط زندگی و تجربه های شما ، بلکه کلمات شما یک نوسان دارد . کلمات و عبارات منفی نوسان کمتری را حمل می کند و کلمات و عبارات مثبت نوسان بیشتری را حمل می کنند . پس شما می توانید ببینید که کلمات تاکیدی از افکار مثبت قوی تر هستند ، آنها جاذب های قوی چیزی هستند که شما در زندگی تان می خواهید یا نمی خواهید .

مثال هایی از جملات تاکیدی برای جذب عشق عبارتند از : عشق حق خدادادی من است و من اکنون آن را طلب می کنم . من تماما عشق می دهم و آن را دریافت می کنم . من گذشته را رها می کنم و اجازه می دهم عشق در زندگی من جریان یابد .

عبارات تاکیدی خود را به این لیست اضافه کنید و آنها را طوری با صدای بلند به خود بگویید که انگار آنها را معنی می کنید . درنظر داشته باشید که کلمات عشق و خدا از قویترین کلماتی هستند که شما می توانید برای جذب عشق ، لذت و آرامش به زندگی تان استفاه کنید .

گام دوم برای جذب عشق
گام قوی بعدی در جذب عشق به زندگی بالا بردن نوسانتان است . کلید یافتن عشق واقعی این است که نوسان را بالا نگاه دارید . شما روی یک فرکانس فعالیت می کنید و وقتی که نوسان شما بالا برود ، با ناحیه روحی هماهنگ تر می شویم . شما می توانید آشکارتر فرشتگان و موجودات آسمانی را بشنوید ، ببینید و احساس کنید که راهنمایی هایی را در گوش یا قلب شما زمزمه می کنند تا شما با عشقتان متحد شوید . به این راهنماییها که دفعات بیشتری به زندگی روحی شما وارد می شوند گوش دهید . زمانی که شما از این حالت تسریع شده لبریز شدید ، یک جاذب عشق هستید چون آرامش ، عشق و لذت تابش می کنید .

 قانون جذب ازدواج,برای جذب عشق,  قانون جذب ازدواج,برای جذب عشق,  قانون جذب ازدواج,برای جذب عشق, قانون جذب ازدواج,برای جذب عشق, قانون جذب ازدواج,برای جذب عشق,

نکاتی برای بالابردن نوسان :
· زمانی را در طبیعت بگذرانید

· روزانه عبادت و مدیتیشن انجام دهید .

· از گوشت قرمز پرهیز کنید و بیشتر از رژیم غذاهای گیاهی استفاده کنید . ( اگر شما گوشت قرمز می خورید از نوع حلال و ارگانیک آن استفاده کنید . )

· مصرف غذاهای قلیایی را افزایش دهید . ( %۸۰ قلیایی و %۲۰ اسیدی ) . از جمله غذاهای قلیایی : سبزیجات ، حبوبات ، میوه ها ، نوشیدنی های گیاهی و …

· موسیقی گوش دهید . فرشتگان صدا و موسیقی دلنشین را دوست دارند .

· خانه و دفتر کار را با گیاهان وگلها تزئین نمایید .

· به دیگران کمک کنید .

· سپاسگزارانه زندگی کنید .

· با بی خیالی برقصید و بازی کنید .

· سخنان منفی را حذف کنید .

گام سوم برای جذب عشق

گام سوم عبادت روزانه مثبت است .
 

شما می توانید در این تمرین روحی قوی استاد شوید و نه تنها عشق را در زندگی خود آشکار نمایید بلکه با عشق زندگی نمایید ! این نوع از عبادت همیشه کار می کند ؛ این عبادت شکرگزاری است . اگر بخواهید یادبگیرید که چگونه این عبادت را انجام دهید « قدرت عبادت در صفحه ۵۱ کتاب چگونه عشقتان را جذب کنید ؛ رازهایی از عشق ثابت – نوشته باربارا گلبرسن را مطالعه کنید . »

مراقب باشید هنگام استفاده از عبادت مثبت از خط خارج نشوید . یعنی به خدا نمی گوییم که چگونه ، فقط نیتمان را مشخص می کنیم و قانون جاذبه شروع به کار خواهد کرد . روح جزئیات را برای ما مشخص می کند . وقتی من ۲۰ سال قبل همسرم جف را ملاقات کردم عبادت مثبت خود را انجام می دادم و راجع به این که کجا عشق خود را ملاقات می کنم نظری نداشتم . جف جذب شده بود که به آپارتمان کنار آپارتمان من جابجا شود که از آن به عنوان انباری استفاده می شد . او به مسئول آپارتمان گفت « اینجا را تمیز کن ، من به اینجا اسباب کشی می کنم . » چون او به دلیلی ناشناخته به آنجا جذب شده بود .

عشق شما می تواند آن طرف کره زمین باشد ، و شما نباید دلواپسی درباره چگونه ملاقات او داشته باشید . فقط عبادت مثبت خود را انجام دهید و روح شما را در ادامه مسیر راهنمایی خواهد کرد .

گام چهارم برای جذب عشق
راز بیرونی . تجسم روحی یک جاذب قوی چیزی است که شما می خواهید در زندگیتان آشکار کنید . خود را خوشحال و با عشقتان ببینید ( اما لطفاً شخص خاصی را در ذهن نداشته باشید ) . یک ارتباط شاد را تصور کنید . با دید از طریق چشم ذهن به عبادت های خود قدرت ببخشید . به زودی از دید چشم ذهن شما به صورت عینی در مقابل شما ظاهر خواهد شد .

  قانون جذب ازدواج,برای جذب عشق,قانون جذب ازدواج,برای جذب عشق,

گام پنجم برای جذب عشق
گذشت و بخشش گام پنجم برای جذب عشق واقعی می باشد . وقتی ما کینه و خشم را نگاه می داریم ، به آسانی نمی توانیم به صورت سالم به سمت ارتباط آگاهانه حرکت کنیم . یکی از موانع اصلی در پیدا کردن عشق واقعی ناتوانی در بخشش و گذشت است . من کسانی را دیده ام کینه ای را برای ۵۰ سال در خود نگاه داشته اند و از بابت آن خوشحال نبوده اند .

چرا بخشش کلیدی برای پیدا کردن عشقتان است ؟ چون بخشش یک تغییر در انرژی ایجاد می کند : بخشش شما را آزاد می کند . چیزی که اتفاق افتاده ، اتفاق افتاده و شما نمی توانید آن را تغییر دهید . اما می توانید انرژی اطراف آن را تغییر دهید . هرچه قدر ناتوانی شما برای بخشش افزایش یابد ، توانایی شما برای شادی کاهش می یابد ، چون به رویداد گذشته اجازه حذف شدن و حل شدن را نمی دهید . آویزان ماندن به گذشته ، آینده را را بلوکه می کند . این مطلب به معنی آن نیست که شما شخصی را باعث آزار شما شده دوست داشته باشید ، بلکه یعنی بخشش و التیام را از طریق جایگزینی و غوطه ور شدن در ارتباط با خدا بپذیرید . دکتر ارنست هومز می گوید « کائنات هیچ چیزی را علیه ما نگاه نمی دارد ، ما نمی توانیم چیزی را علیه کسی نگاه داریم . »

کشف عشقی که در انتظار شماست
پیدا کردن عشق شما کلاً وابسته به دادن و دریافت کردن است . این پنج گام راحت اما قدرتمند ، نوسان شما را به ارتفاع بالاتری می رساند و دری را برای عشق و نور باز می کندتا به درون قلب شما جریان یابد . در این لحظه قلب شما توسعه یافته است . تنها با نیت شما ، شما عشق را به زندگی خود جذب می کنید ، عشقی که قبلاً در درون شما در انتظار آشکار شدن به شیوه های مهمتری بوده است .

از این گام ها و اکتشاف برای عشق ماوراء خود که تصور می کردید استفاده کنید . عاشق الهی شما را به بخشش ، رهایی ، عشق و زندگی در حالت های نوسانی بالاتر دعوت می کند . با این کار ، شما عشق را در ارتباطات شخصی خود و از طریق موجودات آسمانی بالاتر از آن چیزی که همیشه تصور کرده اید خواهید یافت .

در ادامه بخوانید:
 روشی فوق العاده تاثیر گذار برای جذب همسر دلخواه
 مقالات ازدواج موفق
 تست ازدواج برای دختر و پسران مجرد
 چطوری یک مرد ایده آل برای ازدواج پیدا کنیم؟
 تستی مهم : با چه کسی ازدواج کنیم؟
 اگر هنوز مجردید حتما این کتاب را بخوانید!
برای جذب زنان زیبا چه کار باید کرد؟

 

https://www.janblaghy.ir/lea-the-law-of-attraction-to-attract-love-and-health/

 

https://www.janblaghy.ir/the-law-of-attraction-of-love/

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 392
برچسب ها :

تاريخ : دوشنبه 8 دی 1399 | 5:02 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

در این بخش زندگینامه کوین ترودو همچنین معرفی کامل برترین دوره ها و کتاب های کوین را خواهید خواند.

کوین ترودو با نام کامل کوین مارک ترودو (به انگلیسی: kevin mark trudeau) در فوریه ۱۹۶۳ میلادی (بهمن ماه ۱۳۴۱ هجری شمسی) در ماساچوست آمریکا متولد شد.

او با عنوان های کارآفرین، مربی قانون جذب و موفقیت فردی، مشاور، عجوبه موفقیت و مولتی میلیارد خود ساخته مشهور است.

کوین ترودو علاوه بر سمینار و همایش ، کتاب های زیادی را هم در راستای موفقیت فردی منتشر کرده است و تلاش کرده تا به مردم آموزش بدهد که خواسته ها و اهدافشان را به واقعیت تبدیل کنند.

کوین ترودو کیست
نوجوانی کوین ترودو
کوین ترودو پدرش جوشکار بود و دوران دبیرستان را در همان شهر در دبیرستان سن مری سپری کرد.پس از آن مقطع، ترک تحصیل کرد و برای به دست آوردن پول با یکی از دوستانش مشغول حرفه خرید و فروش خودرو شد.در همین سال ها کوین ترودو دوران نوجوانی را طی میکرد و دنبال راه هایی برای ثروتمند شدن بود.

در همین روزها بود که ترودو با آشنایی یکی از دوستانش به ورکشاپ تکنیک های تقویت حافظه پیوست.

کوین ترودو توضیح میدهد که:
با شخصی مشهور و ثروتمند آشنا شدم زمانی که وی متوجه اشتیاق وصف نشدنی من برای دستیابی به ثروت و موفقیت شد. به من پیشنهاد داد میتواند برای کمک کردن به من برای ساخت زندگی بهتر هر چند وقت یک بار او را ملاقات کنم. تا راههایی برای بدست آوردن ثروت، شغل بهتر و موفقیت به من بیاموزد.

وی این قول را به من داد که اگر از آموزه های او در زندگی ام استفاده کنم می توانم به هر آنچه که میخواهم برسم!

من که جذب رفتار و حرف های او بودم بی درنگ قبول کردم.

کوین ترودو عنوان میکند که من همان لحظه عضو جوامع مخفی شدم بدون اینکه بدانم!

برای کسانی که تازه با کوین آشنا شدند این موضوع خیلی عجیب است که کوین ترودو تاکید بسیاری بر گروه های مخفی مانند فراماسونری، برادر هود، اسکال اند بونز دارد.

چراکه ممکن است بسیاری از افراد با جوامع مخفی آشنا نباشند. بسیاری از افراد حتی از وجود چنین جوامعی آگاه نیستند.

کوین ترودو بیش از ۲۰ سال عضو جوامع مخفی بوده است. وی معتقد است بسیاری از ناآگاهی ها و عدم درک قوانین جهان هستی به دلیل وجو جوامع مخفی است.

جوامع مخفی از اینکه مردمان به قوانین جهان هستی پی ببرند بیم دارند زیرا در اینصورت دیگر نمی توانند کنترل آنها را در دست بگیرند.

به اعتقاد کوین ترودو فقر، بدبختی و بسیاری از اتقافات این جهان به این دلیل است تا مردمان زمانی برای یادگیری این قوانین نداشته باشند.

حتی جوامع مخفی در بسیاری از موارد تبلیغات منفی در جهت قوانین جهان هستی میکنند تا مردمان این قوانین را جدی نگیرند!

۴ مرحله یادگیری کوین ترودو
ناآگاهی و ناشیستگی : نمیدانید که از چه چیزهایی اطلاع دارید در نتیجه شایستگی استفاده از آنها را هم ندارید.

آگاهی و ناشیستگی : میدانید که از چه چیزهایی اطلاع ندارید اما همچنان شایسته استفاده از آنها نیستید.

آگاهی و شایستگی : میدانید که در حال انجام چه کاری هستید و تمام تلاش شما بر این است که آن کار را درست و بدون اشتباه انجام دهید.

ناآگاهی و شایستگی : شما به صورت ناخودآگاه کاری را پس از انجام تمرینات بسیار، به درستی انجام میدهید.

ثروت کوین ترودو

https://www.janblaghy.ir/%da%a9%d9%88%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%b1%d9%88%d8%af%d9%88-%da%a9%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f-%d8%b1%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d9%85%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ae%d9%81%db%8c/

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 349
برچسب ها :

تاريخ : شنبه 6 دی 1399 | 2:54 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

کتاب راز یا همان کتاب قانون جذب خانم راندا برن یکی از بهترین کتاب ها در زمینه قانون جذب است که توانسته است زندگی میلیون‌ها نفر را تغییر بدهد.

اگر واقعا به دنبال این هستید که قانون جذب را بهتر درک کنید پیشنهاد می‌کنم کتاب راز را حتماً مطالعه کنید.

بی‌شک یکی از بهترین منابع برای درک بهتر و کامل قانون جذب کتاب راز the Secret یا فیلم راز است. این کتاب در زمان چاپ و انتشارش در سراسر دنیا سر و صدای زیادی به پا کرد. کتاب راز به طور خلاصه در مورد قانون جذب نوشته شده است و به شما می گوید که چطور بهتر می‌توانید قانون جذب را درک کنید.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد به دنبال درک بهتر قانون جذب هستند اما اطلاعات و آگاهی در این زمینه ندارند پیشنهاد می کنم در ابتدا کتاب راز را کامل مطالعه کنید.

کتاب راز چیست؟کتاب راز
کتاب راز اولین کتابی است که در مورد قانون جذب توسط خانم راندا برن (Rhonda Bye) در سال ۲۰۰۶ نوشته شد. در پی کتاب راز فیلم راز هم توسط اساتید قانون جذب جهان ساخته شد. البته قبل از کتاب راز کتابی به نام علم ثروتمند شدن که نویسنده آن والاس واتلز بود نوشته شد.

خانم راندا برن در اوایل کارش قبل از اینکه با قانون جذب آشنا شود در شرایط سختی زندگی می کرد. با توجه به اینکه شرایط سختی داشت یک روز کتابی را به نام علم ثروتمند شدن را در دست دخترش دید. و با توجه به تحقیقاتی که روی این کتاب انجام داد و اطلاعاتی که جمع آوری کرد کتاب راز را نوشت.

خانم راندا برن با استفاده از این کتاب توانست زندگی اش را به صورت کامل تغییر بدهد و تغییر و تحول عظیمی در زندگی اش ایجاد کند. برای همین برای این که مردم دنیا را با قانون جذب یا همان قانون راز آشنا کند کتاب راز را نوشت و در پی کتاب راز مستند راز هم ساخته شد.

موضوع اصلی کتاب راز چیست؟
موضوع اصلی کتاب راز درک بهتر قانون جذب است. این کتاب برای این نوشته شده است که شما بتوانید قانون جذب را بهتر درک کنید تا با استفاده از آن بتوانید نتایج فوق‌العاده‌ای بگیرید و زندگی تان را متحول کنید.

البته اگر به دنبال یادگیری قانون جذب هستید و می خواهید تکنیک های قانون جذب را بهتر و کامل تر یاد بگیرید کتاب راز به تنهایی کافی نیست.

خود من هم در اوایل این که با قانون جذب بیشتر آشنا بشوم کتاب و مستند راز را چندین و چند بار خواندم تا بهتر بتوانم قانون جذب را درک کنم. به شما هم پیشنهاد می کنم اگر میخواهید بهتر قانون جذب را درک کنید بهتر است فیلم و کتاب راز را حتماً ببینید و مطالعه کنید.

بسیاری از افراد به قانون جذب شک دارند و فکر می کنند که قانون جذب واقعیت ندارد. اگر شما هم جزو این افراد هستید و قانون جذب را باور ندارید سخت در اشتباهید. قانون جذب یک قانون ثابت در جهان است که همیشه و در همه جا در حال عمل کردن است. یعنی شما چه قانون جذب را باور داشته باشید و چه نداشته باشید این قانون در حال عمل کردن است.

شاید در وجود قانون جذب شک و تردید داشته باشید و نتوانید این قانون را بهتر درک کنید برای همین توصیه می‌کنم این کتاب را مطالعه کنید.

کتاب راز چه میگوید؟
کتاب راز پرفروش ترین کتاب در تاریخ است که قانون جذب را شرح می دهد. این کتاب مناسب افرادی است که می‌خواهند خودشان زندگی شان را متحول کنند. تمام افراد موفق در دنیا برای اینکه به این موفقیت های عظیمی رسیدند به صورت خودآگاه و ناخودآگاه از قانون جذب استفاده کردند.

خود من هم با توجه به اینکه شرایط و وضع مناسبی در زندگی نداشتم با استفاده از همین قانون توانستم زندگی ام را به طور کامل تغییر بدهم. هم به بهترین شغل برسم و به بهترین دانشگاه ها درس بخوانم. انقدر به قانون جذب ایمان دارم که توانستم با استفاده از این قانون به خیلی از خواسته های بزرگم برسم.

اگر شما هم از شرایط زندگی تان راضی نیستید و می خواهید زندگی تان را متحول کنید پیشنهاد می کنم که قانون جذب را یاد بگیرید و از این قانون در زندگی تان استفاده کنید.

مطمئن هستم با درک کامل قانون جذب در زندگی تان می توانید شرایط الان تان را به طور کامل متحول کنید .از قانون جذب می توانید در تمام زمینه ها مثل جذب پول و ثروت، جذب عشق و روابط ، جذب سلامتی و… استفاده کنید

https://www.janblaghy.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%88-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C/

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 372
برچسب ها :

تاريخ : پنجشنبه 4 دی 1399 | 5:08 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

12 قانون کارما و چگونگی تاثیرگذاری آن روی زندگی ما
مفهوم کارما در بسیاری از مطالعات مورد بررسی قرار گرفته است و یک موضوع فلسفی محسوب می شود و نتایج مطالعات نشان می دهد که ما دو نوع کارما داریم، کارمای خوب و کارمای بد .

این موضوع توسط افراد زیادی در جهان مورد بحث قرار گرفته است و مطمئنا کارما به همان سادگی نیست که در برنامه های تلویزیونی در مورد آن صحبت می کنند. کارما کاربرد های بسیار زیادی دارد که درک مفهوم آن به ما کمک می کند تا زندگی تخصصی و شخصی مان پیشرفت پیدا کند .

تعریف قانون کارما

معنی ساده کارما، عمل است . کارما پروسه یک عمل است ، به این معنی که هر عملی یک عکس العمل برابر اما در خلاف جهت دارد . حال این عمل می تواند به مرحله اجرا در بیاید یا اینکه در ذهن، تصمیم یا قصد و نیت فرد باقی بماند. کارما نوعی الگوی رفتاری نیز می باشد .

قانون کارما

برای فهم کارما باید به این نکته تواجه کنیم که عمل های ما در هر موضوعی چگونه به خود ما بازگشت داده می شود و از لحاظ معنوی چگونه باید به یک مرد یا زن قوی تبدیل شویم . کارما رفتارهای هر فرد را بازتاب می دهد و حال در این قسمت از نمناک به مهم ترین قوانین آن می پردازیم .

1. قانون بزرگ و اصلی کارما

بزرگ ترین قانون کارما این است که هرچه بدهی، همان را باز می ستانی ، مثلا اگر سعی کنی که یک دوست واقعی باشی ، دوستان واقعی در اطراف خود پیدا می کنی .

2. قانون فروتنی

همان گونه که باید چیزهایی را در درون خود تغییر دهید، باید چیزهایی را نیز بپذیرید . به عنوان مثال اگر قرار است مواد مخدر یا عادت مخرب دیگری را کنار بگذارید، در وهله اول باید آن را بپذیرید و آسیب های آن را قبول داشته باشید و در واقع لذت واقعی زمانی به دست می آید که بدانی چه چیزی مانع لذت تو شده و آن را از سر راه بردارید .

3. قانون خلق کنندگی

شما باید فرد فعالی در زندگی باشید؛ نمی توانید هر چیزی را بدون هیچ اقدامی به دست بیاورید و در واقع باید در سرتان آرزوهای زیادی داشته باشید و یک کارمای خوب را برای جهان خود بسازید.

افراد فعال

4. قانون رشد

بسیاری از افراد تعجب می کنند که چرا تاریخ تکرار می شود. این قانون بیانگر این است که افراد و مکان هایی که در کنار شما قرار دارند، همگی انتخاب شما هستند. ما مسئول تغییر خود هستیم و نمی توان انتظار داشت که زندگی و یا دیگران ما را تغییر بدهند .

این قانون به ما یادآوری می کند که باید در زندگی فعال باشیم و خودمان را برای رشد بیشتر به چالش بکشیم .

5. قانون مسئولیت پذیری

یک حقیقت جهانی این است که ما آینه چیزهایی هستیم که در اطراف مان وجود دارند و هرچیزی که در اطراف ماست، آینه ای است که به ما نشان می دهد که چه کسی هستیم پس اگر زندگی شما زرق و برق نداشته باشد، هیچ درخشندگی از شما ساطع نخواهد شد .

مسئولیت پذیر بودن به معنای این است که مسئولیت جایی که هستید، جایی که می خواهید باشید و کارهایی که می خواهید انجام دهید را قبول کنید . همانند قانون رشد عمل کنید و هیچ چیزی را به سادگی نپذیرید و خودتان همه چیز را دستخوش تغییر کنید .

6. قانون تمرکز

این قانون به شما می گوید که با وجود داشتن وظایف زیاد در طول روز حتما باید روی یکی از آن ها تمرکز کنید زیرا باید ذهن خود را تقسیم بندی کنید و افکار منفی را در همان لحظه دور بریزید .

تمرکز روی کار

7. قانون اتصال

این قانون نشان دهنده این است که چگونه هر چیزی به طور درونی دارای انرژی متصل است . برای فهم این موضوع باید از چیزهای ساده و کوچک شروع کنید ، مثلا به چیزهایی فکر کنید که دوست دارید در زندگی به دست بیاورید . سعی کنید که هر چیز کوچک را برای خود مشخص کنید و بعد ببینید که چگونه انرژی درونی هر کدام از کارها باعث بلند پروازی شما می شود .

8. قانون عمل گرایی

شاید این نام برای این قانون کاملا بیانگر آن نباشد اما به عنوان مثال اگر اظهار می کنید که می خواهید دوست واقعی باشید، باید در برهه ای از زندگی حرف خود را با عملتان یکی کنید که در واقع با این کار این تئوری را تمرین می کنید . زمانی که حقیقتی را اظهار می کنید ، زمانی است که می فهمید حقیقت چیست و شما دقیقا کجای این حقیقت هستید .

9. قانون اکنون و همین جا

یکی از اصلی ترین تکنیک ها را می توان به این قانون اختصاص داد . این قانون مانع این می شود که در زندگی به گذشته یا آینده فکر کنید و شما را تشویق می کند در لحظه حضور داشته باشید و همین الان را زندگی کنید که با این کار تصمیمات بهتر و جدی تری می گیرید .

زندگی در حال

10. قانون تغییر

این قانون به ما می گوید که باید به سادگی کنترل زندگی خود را در دست بگیریم و تغییرات خود را مدیریت کنیم .

11. قانون صبوری و پاداش

بارها در بخش روانشناسی نمناک گفته ایم و تفسیر کرده ایم که بدون صبر نمی توانید هیچ چیزی را به دست بیاورید و باید اکنون را دریابید و از مسیر رسیدن به هدف لذت ببرید تا اینکه خود هدف را پیش چشمانتان ببینید و مطمئن باشید که هر چیزی در زمان صحیح خودش به دست شما می رسد و همیشه صبر و سخت کوشش پاداش خودش را دارد .

12. قانون الهام بخشی و اهمیت

کلید این قانون انرژی و احساس عشق است و هیچ چیز نمی تواند عالی باشد، مگر اینکه عشق را چاشنی آن کرده باشید . عملکرد این قانون در سطح معنوی نیز کاربردی است و نشان می دهد که برآورده شدن انتظارات ما به میزان عشق و اهمیتی بستگی دارد که به آن داریم .

کلام آخر:
بیشترین استفاده را از زندگی خود ببرید

در مورد چیزی که هستید و جایی که در آن قرار دارید، خوب فکر کنید و تمام قوانین را در زندگی به کار ببندید ، این قوانین به شما کمک می کند که بهترین استفاده را از زندگی داشته باشید و البته لزوما نباید برای این قوانین منتظر پاداش باشید اما مطمئن باشید که از رعایت آن ها پشیمان نخواهید شد .

https://www.janblaghy.ir/%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%85%D8%A7-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F/

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 355
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 3 دی 1399 | 1:03 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

قانون جذب چیست؟
 

قانون جذب را می توان با درک این نکته که ” شبیه شبیه را جذب می کند” فهمید. معنای این امر این است که چه متوجه شویم یا نشویم، ما مسئول جذب تاثیرات مثبت و منفی در زندگی خود هستیم.

بخش اصلی قانون جذب این است که درک کنید که جایی که تمام تمرکز خود را بر روی آن می گذارید می تواند تأثیر زیادی در آنچه برای شما اتفاق می افتد داشته باشد.

اگر روزهایتان را غرق در اندوه و  غم نسبت به گذشته و یا ترس از آینده سپری می کنید،  شما شاهد موارد منفی بیشتری در زندگی تان خواهید بود، اما اگر در هر تجربه ای به دنبال چیزی امیدوار کننده باشید، به زودی موارد مثبت بیشتری را  هر روز در اطراف خود مشاهده خواهید کرد.

بنابراین، قانون جذب شما را تشویق می کند تا ببینید که شما مختارید چگونگی پیشرفت آینده خود را به دست بگیرید و از راه هایی که خودتان انتخاب می کنید آن را شکل دهید.

هنگامی که یاد می گیرید چگونه از بسیاری از ابزارهای قدرتمند و کاربردی مرتبط با قانون جذب استفاده کنید، می توانید شروع به زندگی و تفکر به روشی خوش بینانه تر کنید که به طور ویژه برای جذب اتفاقات و تجربیات مثبت تر طراحی شده است.

هر آنچه را که از ته دلتان می خواهید، هرچه آرزو و اهدافتان است، قانون جذب می تواند درس های ارزشمندی را به شما بیاموزد که شما را به ارزشمندترین آرزوهایتان نزدیک کند.

 

چگونه شروع به استفاده از قانون جذب در زندگی خود کنید.

بیاموزید که چگونه شروع به استفاده از قانون جذب در زندگی خود کنید.
 

اگرچه در یادگیری اینکه قانون جذب چیست ارزش بسیاری نهفته است، اما وقتی می فهمید که در هر دقیقه از روز به روش های ظریف و دقیق می توان از آن استفاده کرد، آن وقت است که واقعاً می توانید از تمام پتانسیل آن استفاده کنید.

هوشیاری بیشتر در مورد افکارتان به شما کمک می کند تا ببینید چه چیزهایی را باید حفظ کرده یا از ذهن خود حذف کنید. شما توجه بیشتری به منفی گرایی خواهید داشت، بنابراین می توانید با اعتقادات و احساسات جدیدی که دید مثبت شما را از روزهای آینده بهتر نشان می دهد، با افکار منفی مبارزه کنید.

این تمرکز مداوم بر خوداندیشی همچنین شما را قادر می سازد که آنچه را که واقعاً از آینده خود می خواهید را مشاهده کنید و سپس می توانید با گام های عملی در هر مرحله به تدوین اهداف مشخص تری برسید.

ده ها روش مختلف وجود دارد که می توانید دانشی که از قانون جذب دارید را با زندگی روزمره خود ادغام کنید که به مهارت های جدید این اجازه را می دهد که روز شما را از صبح تا شب شکل دهند. اگرچه به نظر می رسد که این یک کار طاقت فرسا باشد، اما حقیقت این است که وقتی با قانون جذب کار می کنید، تغییرات ساده عواقب قدرتمندی به همراه خواهد داشت.

 

ابزارهای تجسم
 

تجسم خلاق ، سنگ بنای استفاده از قانون جذب است و تمرینات مراقبه ای بخشی از این روند است. به عنوان مثال، شما تشویق می شوید که روزانه ۱۰-۱۵ دقیقه وقت خود را صرف ساختن تصویری از زندگی مورد نظر خود با جزئیات بیشتر کنید. با این حال، تجسم در واقع فراتر از این تصاویر ذهنی است و می تواند هر روز به روش های مشخصی تمرین شود.

شاید این مطالب را دوست داشته باشید
۱۰ دلیلی که چرا ترک عادات بد خیلی سخت و مشکل است

آذر ۲, ۱۳۹۹
راهنمای اساسی برای روتین های صبحگاهی

آبان ۲۱, ۱۳۹۹
چالش ۲۱ روزه: برنامه قانون‌ جذب برای تجلی شادی

آبان ۲۰, ۱۳۹۹
چرا تفکر مثبت میتواند سلامت جسمی را بهبود بخشد

آبان ۱۹, ۱۳۹۹
شکست را به موفقیت تبدیل کنید: استفاده از قانون جذب برای غلبه…

آبان ۱۰, ۱۳۹۹
موفقیت به معنای اتخاذ یک انتخاب بزرگ نیست، بلکه به معنای…

مهر ۲۹, ۱۳۹۹
شما می توانید به همان اندازه که دوست دارید در روند تجسم خود خلاق باشید و امتحان کردن مهارت های اساسی و اصلی ممکن است این انگیزه را برای شما ایجاد کند که روش های منحصر به فرد و حتی موثرتری را نیز بیابید.

یکی از مهمترین عناصر استفاده از ابزارهای تجسم یافتن روش هایی است که تمرکز مداوم بر روی اهداف شما را به بهترین وجه ممکن حفظ می کند.

برخی از افراد نسبت به سایرین اشکال مختلف دیگری از تجسم را  قدرتمندتر می دانند، بنابراین ما به شما کمک می کنیم سبک های تجسمی را پیدا کنید که بیشترین اعتماد به نفس و خوش بینی را در شما ایجاد می کنند.

علاوه بر این، شما یاد خواهید گرفت که چگونه ابزار تجسم جدید خود را با روش های مثبت تر برای تعامل با دیگران ترکیب کنید که به شما کمک می کند تا به گونه ای رفتار و  زندگی کنید که انگار به اهدافتان دست یافته اید.

 

تصدیقات و قانون جذب
 

تصدیق قانون جذب می تواند به شکل افکار درونی یا کلمات گفتاری باشد، اما همچنین می تواند بصری  نمایش داده شوند. صرف نظر از نحوه استفاده از آنها، می توانید آنها را طوری طراحی کنید که بازتابی از دید شما درباره چگونگی تغییر زندگی تان باشد.

به عنوان مثال، بسیاری از افراد قبل از آن که به محل کار خود بروند در جلوی آینه یک سری کلمات و عبارات تاکیدی را بیان می کنند و یا می گویند: “امروز یک روز عالی خواهد بود” تا خود را با جملات مثبت القاء کنند.

وقتی این عبارات تاکیدی به طور مرتبط استفاده شوند، تأکیدها می توانند با تغییر شکل باورها و فرضیاتی که ممکن است مانع شما شوند، استفاده از قانون جذب را افزایش دهند. آنها باعث ایجاد ثبات، خوش بینی و تمرکز شدید بر روی آینده ای می شوند که شما می خواهید ایجادش کنید.

بعلاوه، تصدیقات و اظهارات بصری( دیداری) روش های مفیدی هستند که به شما یادآوری می کنند تا در طول روز با افکار مثبت در ارتباط باشید.

یک یادداشت بر روی آینه سرویس بهداشتی یا حمام، یخچال یا درب ورودی می تواند زمانی که اعتماد به نفس شما رو به تزلزل است به شما کمک کند و آن را کنترل کند. و یا می توانید یک ” تخته آرزو” برای نشان دادن خواسته ها و اهداف تان به شکل تصویری (یعنی عکس هایی از  هر آنچه می خواهید مثلا: ماشین، خانه، شغل و…. را بر روی آن تخته بچسبانید) طراحی کنید.

 

https://www.janblaghy.ir/%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA-%D8%B0%D9%87%D9%86-the-power-of-mind/

https://www.janblaghy.ir/%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%b0%d8%a8/ 

https://www.janblaghy.ir/%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F/

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 412
برچسب ها :

تاريخ : دوشنبه 1 دی 1399 | 21:55 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |